Conform de wetgeving bescherming van persoonsgegevens bieden wij jou ons Privacy & Cookie beleid aan. Dit beleid geldt voor alle services die wij als bedrijf verlenen.

Ok

Auti-Start

Huisstijl

De identiteit, ook wel merkidentiteit of organisatie-identiteit genoemd, is wat een onderneming of zorginstelling uniek maakt. De juiste huisstijl geeft een onderneming de beoogde identiteit en omvat elementen als; visie, missie, kernwaarden, ambities, en cultuur. Dankzij dit nieuwe logo-ontwerp kan uw doelgroep zoals; jeugd, ouders, plaatselijke overheid, professionals en relaties verband leggen en associaties maken tussen uw product en identiteit. In het logo is getracht de activiteit van uw onderneming in dit specifi eke zorgdomein uit te drukken in één treffend beeldmerk. Met het uiteindelijke resultaat -hetgeen een mooi vervolg is op uw huidige beeldmerk- bent u onderscheidend, herkenbaar, en doeltreffend.

Website

Het ontwerp van de website is afgeleid van het logo, met name de kwart torus vormen. Deze kleurrijke ronde vormen komen overal terug. Dit zorg voor een speels gevoel dat goed bij de organisatie en bij de doelgroep past. Een interessant element op de website is The Wheel of Life. Deze wiel bestaat uit vier vormen, die elk naar een eigen pagina linken. In het midden van de wiel kan je klikken om een video te bekijken.

Naar website

Video’s

Voor Auti-Start zijn ook een aantal video’s gemaakt. Deze zijn gemaakt door Aerial Promos. De video verteld wat Auti-Start is en doet. Daarnaast heeft ook elk gebouw van Auti-Start een eigen video dat een tour van het gebouw geeft.

Vraag ook om een voorstel



    Chat openen
    Vragen?
    novaseptem.nl
    Heb je vragen? Stel ze gerust.